»Naloga, ki gledalca čaka pred ogledalom slikarskega platna, je dešifrirati enigmo efemernih podob, ki se za trenutek izrišejo na varljivi površini slike, v naslednjem pa morda že izginejo.«
»Gledalec je pred slikami ujet v miselni zanki umetnikove geste pregibanja, razkrivanja, odpiranja platna in prostora.«
»Zaradi nenehnih močnih spodbud slikovnih vsebin, spodbujenih s tiskanimi in digitalnimi mediji ter povzetih v množičnih medijih, mora ogled del gledalcu vzbuditi jasne slikovne povezave, povezane z aktualnimi dogodki. Umetnik v ta namen uporablja premišljeno strukturirano koreografijo, ki želi s slikarskimi prijemi gledalca pripraviti do tega, da preizprašuje skupek podob, ki nam jih posredujejo slikarska platna«
»Izbor v prestižno sekcijo Piazza Grande v Locarnu in svetovna premiera pred 8000 gledalci na enem največjih platen v Evropi pa bo zagotovo nekaj nepozabnega.«
»Na slikarskih platnih pogosto upodablja gore in razdrobljene podobe gorskih koč, ki vzbujajo občutek varnosti in predstavljajo prostore začasnih zatočišč.«
»Postavitev je natančno premišljena, saj slike objamejo gledalca in ga postavijo v središče slikarskega ambienta.«
»Verjamemo, da si slovenska filmska ustvarjalnost zasluži osrednje mesto na velikem platnu in v zavesti gledalcev.«
»Konićeva platna v prepletu figuralnega in abstraktnega združujejo risarske in slikarske prvine, obenem pa razkrivajo kontrapunkt med ustvarjanjem iluzije gibanja in občutkom zamrznjenosti.«
»Pri umetniku gre za klasično slikarstvo v tehniki akrila na platnu. Novi prostori, nova videnja, simbolna raven znakovnosti. Verjetno je v gledalčevem doživetju vse precej odvisno od spominov oziroma omenjenih mentalnih vzorcev. Vsekakor so pred nami slikarske izvedbe, ki bogato zapolnijo naš doživljaj.«
»Ganijeva slikarska izpoved vabi gledalca v njegov intimni svet, v krog družine, kjer se v sanjskih podobah srečujejo umetnik, žena in hčerka.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju